Stomatološke usluge

Bolesti zuba i endodoncija

Dental Family

Bolesti zuba i endodoncija

Ukoliko imate problem sa otokom i bolom zuba, jako je važno da se na vreme javite svom stomatologu. Kada se pacijent na vreme javi, problem se može rešiti jednostavnim plombiranjem zuba, međutim ukoliko se bol ignoriše, dolazi do većih problema i endodontskih tretmana.

Najčešći razlog dolaska stomatologu

Karijesne lezije i oboljenja pulpe zuba (živca) su najčešći razlozi dolaska stomatologu, zato posebnu pažnju usmeravamo na ovu oblast stomatologije. Dentalgije (zubni bolovi), nedostatak dela ili cele krunice najčešće mogu biti prouzrokovani karijesom, a krajnji ishod može biti gubitak zuba.

Naš pristup problemu

Naš cilj je da pravilnom dijagnozom i terapijom preveniramo gubitak i vratimo funkciju i estetski izgled svakog zuba. Primenom najsavremenijih kompozitnih materijala obezbedjujemo idealan estetski učinak, funkcionalnost i dugotrajnost nadoknade koja smanjuje mogućnost ponovnog nastanka karijesa.

Najsavremenija tehnologija u službi vaših zuba.

Oboljenja zubne pulpe (živca) se u našoj ordinaciji tretiraju najsavremenijim metodama, uz pomoć endodontskih motora koji nam omogućavaju mašinsku obradu kanala korena zuba.

Prednosti mašinske endodoncije

Bezbolne intervencije

Važno je istaći da su endodontske intervencije bezbolne usled primene lokanog anestetika. Pored toga, uvek se trudimo da tretman traje što kraće i da lečenje završimo u jednoj seansi, kada je to moguće. Ukoliko nije moguće u jednoj poseti izlečiti zub, u mašinski preparisan kanal postavljamo odgovarajuće medikamente, zavisno od same dijagnoze.

Pregled, dijagnostika i plan terapije su besplatni, ukoliko se koristi neka od stomatoloških usluga.